16.01

Kia представила в Детройті флагманський кросовер Telluride

В історії бренду Kia завершилася ціла епоха, адже Sorento перестав бути флагманом гами кросоверів, поступившись першістю абсолютно новій моделі Telluride.

 

 

Автомобіль розроблено каліфорнійської студією дизайну Kia, збірка автомобіля буде здійснюватися у Джорджії. Telluride створювався, перш за все, з прицілом на північноамериканського клієнта, і про це в ньому буквально «кричить» кожна деталь, починаючи з нестандартного для актуального модельного ряду дизайну і закінчуючи преміальним інтер'єром з багатим опціональним наповненням, а також V-подібною бензиновою шісткою з робочим об'ємом 3,8 літра.

Масивний, зухвалий, витканий з кутів і прямих ліній, Telluride є неймовірно харизматичним кросовером. Довгий капот, великі блоки широко рознесених вертикальних фар головного світла, широченна хромована решітка радіатора, в якій швидше вгадується, аніж чітко проглядається фірмовий «ніс тигра», бумеранги світлодіодних задніх ліхтарів - все це виглядає по-справжньому незвично.

Просторий інтер'єр з широкою панеллю приладів, великою кількістю місця для водія і пасажирів, звуком відмінної якості і численними опціями, покликаними зробити подорожі по-справжньому комфортними, впритул наближає Telluride до автомобілів преміум-сегмента.

 

 

Середньорозмірний кросовер отримав несучий кузов, який на 60% виконано з високоміцних сталей, що забезпечують легкість конструкції і високу жорсткість на кручення.

Єдиним «серцем» Telluride є V-подібний шестициліндровий двигун LAMBDA II з робочим об'ємом 3,8 літра і потужністю 291 к.с., що працює по циклу Аткінсона. Крутний момент передається на всі колеса через 8-ступеневу ​​класичну автоматичну КПП з гідротрансформатором.

Система повного приводу гнучко реагує на поточні умови руху, розподіляючи крутний момент між передніми та задніми колесами. У стандартних режимах «Еко» та «Смарт» 100% моменту передається на передню вісь. Переключившись в режими «Комфорт» або «Сніг», близько 20% крутного моменту буде передаватися на задню вісь, а варіант «Спорт» ділить момент в пропорції 65-35. Режим «Блокування» (Lock) ділить тягу між осями навпіл.

Автомобіль здатний буксирувати причепи масою до 2270 кг.

Працюючи над інтер'єром Kia Telluride, команда дизайнерів взяла за мету створити для водія і пасажирів оточення, що вражає преміальною якістю матеріалів, увагою до деталей і найсучаснішими технологіями.

 

 

Серед іншого кросовер може комплектуватися мультимедійною системою з тачскріном діагоналлю 10,25 дюйма, преміальним аудіо Harman/Kardon потужністю 630 Вт, бездротовою зарядкою для гаджетів, обігрівом і вентиляцією передніх і задніх сидінь та багатьом іншим. Ключова інформація про параметри руху може виводитися лобове скло за допомогою проекційного екрану.

Набір систем безпеки по-справжньому вражає. Тут сім подушок безпеки, системи попередження про безпеку фронтального зіткнення і екстреного автоматичного гальмування з розпізнаванням пішоходів, система контролю рядності і утримання в смузі руху, системи моніторингу сліпих зон, попередження про небезпеку зіткнення під час руху заднім ходом, смарт круїз-контроль і т.д.

Справжньою «фішкою» Kia Telluride є система дистанційного керування, що дозволяє управляти деякими функціями кросовера, зокрема:

- дистанційний запуск двигуна,

- активація кліматичної системи для прогріву або охолодження салону перед поїздкою,

- дистанційне планування маршруту поїздки та його завантаження в навігаційну систему Telluride.